فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

عکس امیر 2

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

DJ AMIRDJ amir afjarعکس های امیر خوب بود؟خوشت اومد؟نظر حتما بده.یادت نره هههههههها



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت1:35---27 تير 1391
صدف چرا بهش نگفتی که تو fbهستی و امیر و مهگل رو اد کردی و چند بار با مهگل چت کردی؟پاسخ:چون ترسیدم بی چاره درجا سکته کنه.بیخیال ولش کن.دلیلی نداره براش توضیح بدم

غزل
ساعت22:54---25 تير 1391
می گم فکر کنم تو خواب شاید حرفاشو دیده نه؟ههههههههههههپاسخ:

مهتاب
ساعت22:52---25 تير 1391
شیطونه میگه_________________

الناز
ساعت22:48---25 تير 1391
به نظرم حرفای خودت خنده دار ترهاوا خانوم
 پاسخ


گلناز 
ساعت22:40---25 تير 1391
ههههههههههههههههههههه.اوا خانوم اینو بدون که این دوستم تو فیس بوک هست پس الکی پز اینکه فیس بوک داریو نده.ههههههههههههههه .اینم بدون حرفای مسخرت نه برای من .نه برای دوستم.وبرای هیچ خری دیگه ارزش داره.پس حرف چرت و پرت ننویس.اینم بدون و بسوز از حسادت که این دوسته من عاشق امیره.
پاسخ:


شیما
ساعت22:59---7 تير 1391
گلم دیدی اخرش به حرف من رسیدی؟پاسخ:مرسی شیما جوونم خییلی دوستتت دارم

aram 
ساعت10:00---5 تير 1391
راستی من ویدیو ی همه ی اهنگای امیر رو دارم برات بذارم که برای دانلود بذاریش و تو جمع اوری مطلب برای وبلاگت کمکت کنم چون هر چی باشه منم عضو اینجم
پاسخ:نه خیر .لارم نکرده .دیگه این دور و ورا نبینمتهاااااااااااااااااااا


aram 
ساعت13:40---4 تير 1391
دوست ندارم همه مشکلمون رو بفهمن ولی از وقتی این پیام رو دیدم یه ریز دارم گریه میکنم که من چه بدی کردم و چرا همیشه از کسایی ضربه میبینم که انتظارشونو ندارم بدون خیلی دوست دارم و به خدا قصد اذیت کردنتو نداشتم امیدوارم باورم کنی فقط میام جواب این پیام رو نگاه کنم و بعد میرمو پشت سرمم نگاه نمی کنم خیالت راحت باشه و همین طور هم ادامه بده من مطمئنم موفق میشی منم برات ارزوی موفقیت میکنم درضمن اسم شناسنامه ای من همون ارامه ولی تو خونه صدام میزنن ستایش و من اسم اصلی خودمو ستایش معرفی کردم امیدوارم منو ببخشی دیگه رفتم فقط جواب این پیام رو بذار میام میخونم من به وبت سر میزنم ولی دیگه هیچ وقت اسم ارام یا ستایش رو توی نظرات نمیبینی دوست دارم خداحافظپاسخ:الهی قربونت برم من .شیما یه حرفی زد به دل نگیر گلم .من که چیزی نگفتم .تازه تو هم دوست منی و هم دوست ثنا. منم اصلااا نمی دونستم که اسمت ستایشه. و اصلااا نمیدونم چرا شیما این جوری حرف میزنه؟؟؟؟؟ 

شیما
ساعت21:49---3 تير 1391
صدف ازت خوواهش می کنم .التماس می کنم گول این ارام رو نخور.خواهش ازت می کنم عزیزم .خوبی تو می خوام من بهش شک کردم ...../اسمش رو بهت دروغ گفته.سعی می کنه با حرفاش خرت کنه .بهش smsنده.کمکت دارم می کنم بهت می گم. پاسخ :

aram
ساعت12:40---3 تير 1391
پس شمارتو نذاشتی باهات قهر میکنم اگه نذاریشپاسخ:عزیزم من تو وبم نمی تونم بذارم چون رفت و امد زیاده. شمارتو بده بهت اس می دم.

aram
ساعت12:39---3 تير 1391
پس شمارتو نذاشتی باهات قهر میکنم اگه نذاریشپاسخ:عزیزم من تو وبم نمی تونم بذارم چون رفت و امد زیاده. شمارتو بده بهت اس می دم.

aram
ساعت12:32---3 تير 1391
شمارتو نذاشتییییییی؟پاسخ:ارااااااام

aram
ساعت11:49---3 تير 1391
سلام عزیزم به محض این که ایمیلتو دیدم با عجله اومدم ببینم چی کارا کردی صدف جون عاشقتم سلایتت فوق العاده است امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم اگه میشه شماره مبایلت رو برام بذار ولی ایمیلش نکن چون ایمیلم یه مدته با بابامه همین جا بذارش هم چنین یه تشکر هم باید ازت بکنم و البته وظیفم بود اگه ما ازت طرفداری نکنیم کی بکنه این مدت هم که نبودم هر روز به وبت سر میزدم خانمم فکر کنم خیلی حرف زدم منتظر شمارت هستم دوستدار همیشگیت ارام بای بای

شیما
ساعت18:38---29 خرداد 1391
خیلی خوب بودعزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 8:46 نويسنده _
яima